<$BlogRSDUrl$>

maandag, april 25, 2005

En dat is waarom je vannacht níet op mijn hoofd mocht slapen, Chris! 

Wegens een wegwezende Y. pas ik op een huis, vet stoer midden in de Pijp. Ik kreeg er nog gratis twee katten bij ook! Vet woempie.
Daantje vindt het leuk om uit de gieter te drinken als de planten water krijgen. Ook vindt ze het leuk om op mijn benen te gaan liggen als ik slaap. Chrisje ligt liever naast mijn hoofd en spint dan zo hard dat ik onmogelijk in slaap kom. How cute!

Gister zag ik hoe Chris een muis ving en in drie stukken beet. Eén stukje was bijna de hele muis. Een ander stukje was een stukje kop. Het laatste stukje was een pootje. Oja, en met bloed, overal. En dat liet ze dan mooi voor mij liggen zodat ik het kon opruimen of -eten.
Dat was echt zooooooo niet volgens de afspraak! Maar ik ben niet boos, hoor. Alleen maar teleurgesteld. Beswel.
Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?