<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, november 09, 2004

Waar moet dat heen met Nederland? 

Neem nou zo'n jongen van de NS-voordeelurenkaartaansmeertelefoniedienst. Die is vast gewend om steevast afgesnauwd te worden door de mensen die hij belt, omdat ze hem verwarren met een ordinaire telemarketeer ofzo (de lomperds!).
Mij belde hij ook, dat had-ie beloofd, want hij had een paar weken eerder ook al gebeld, maar toen wist ik nog niet of ik van zijn prettige kortingsactie gebruik wilde maken. Inmiddels wist ik het wel.
Toen hij belde, begroette ik hem dus met mijn charmes op volle kracht. Oké, die 'dus' is daar misschien een beetje misplaatst. Herstel: Toen hij belde, was ik net in een baldadige bui en begroette ik hem dus met mijn charmes op volle kracht.
Of hij me nu op zijn eigen servicegerichte manier wilde bedanken voor dit warme onthaal, of simpelweg totaal van zijn apropos was geraakt, weet ik niet, maar ik heb inmiddels wel een voordeelurenkaart ontvangen die niet één, maar twee jaar geldig is.
Toch wel interessant dat miskende telefoneermensen kennelijk zo makkelijk te corrumperen zijn. Doe er je voordeel mee, lezertje!
Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?