<$BlogRSDUrl$>

donderdag, oktober 02, 2003

Die hand was ik dus nooit meer! 

Jenny L. heeft zelf ook een band, Rilo Kiley. En daarmee stond ze vorige week dinsdag (een halve week nadat ik hun bestaan had ontdekt - welk een fortuinlijke timing!) ineens in Paradiso. Ze waren geprogrammeerd als voorprogramma van iets oninteressants en hadden zelf buiten mij nog twee fans in de zaal staan. Eentje ging na afloop van het optreden (leuk, maar nìet zo leuk als The Postal Service) naar Jenny en (even naam opzoeken) Blake om zijn zelfgemaakte Rilo Kiley-t-shirt aan ze te laten zien. Met de ander raakte ik in gesprek over Jenny's acteercarrière en The Postal Service, waarna ik zelf de kans kreeg haar enkele bejubelingen toe te werpen en saam gezellig keuvelend (ja echt!) het Postal Service-optreden na te bespreken. Toen ik na de onvermijdelijke cd-aankoop de zaal wilde verlaten, schudde ze mijn hand. Oe! Ze is mijn heldin!
Van de jongen met wie ik had staan praten, kwam ik later thuis nog de website tegen, welke me hard deed glimlachen.
Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?