<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, oktober 28, 2003

Boer Donkers uit Wapse zegt het zelf! 

Afgelopen weekend viel mijn oog op een poster die in het raam van de reformwinkel hing. Adopteer een kip!, riep-ie me toe, en stuurde me naar de bijbehorende webzijde voor meer informatie.
Het professionalisme druipt van de site af, gezien de speciale link die je kunt gebruiken om een foto als bureaublad in te stellen en nieuwtjes als 'Een webcam is inmiddels besteld. Zodra we weten hoe hij werkt, gaan we hem installeren op boerderij de Ridammerhoeve in het Amsterdamse bos...'
Wat een prachtinitiatief! Met het doel van het hele gebeuren ben ik het overigens óók nog eens eens, want het steunt de biologische landbouw, en deelnemers krijgen elke maand een doosje biologische eieren (van hun éigen kip! Welk een vreugd).
Na het lezen van gewiekste slogans als Pik het niet langer en Kies eieren voor uw geld weet ik het zeker. Ik wil óók!
Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?