<$BlogRSDUrl$>

maandag, augustus 14, 2006

Darwin zegt unaniem "ja" tegen Lisette 

Afgelopen week heb ik weer eens mijn survivalskills kunnen testen. En ze doen het nog hoor!

Na een lekker etentje bij G.&M. maakten wij gedrieën een prettige wandeling door het Amsterdamse Bos. Plots klonk er gekraak naast ons en meteen begonnen G.&M. te rennen.
Nou was hun laatste gezamenlijk renactie (waar ik van wist althans) er zoéén die ervoor zorgde dat ze na een tsunami weer min of meer heelhuids zijn teruggekeerd naar Nederland, dus als G.&M. rennen, weet je gewoon: goed plan, rennen.
Ik rende dus vol overtuiging mee, en zo kwamen wij niet onder een omvallende boom terecht. Fjieuw!

Toen ik tegen het einde van de avond richting metro liep, was er nog een hindernis op mijn route. Ditmaal betrof het een rukker. Een authentieke! Dit wellustige type van dichtbij met mijn overweldigend aantrekkelijke persoon confronteren leek me typisch zoiets waar sensatie van komt, dus ging ik voor de detour. Deze bleek weer andere dubieuze medeweggebruikers voor me in petto te hebben, maar door stuurs voor me uit te kijken onder het monotoon mompelen van "wax on.... wax off...." (incl. bijbehorende armbewegingen!) hield ik ze mooi op afstand. Ha!

(Die boom viel overigens niet echt over het pad heen hoor, maar toch, hád gekund!)
Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?